Infopack
Webinar Studio – Webinary Platform

VOORSTELLEN

Tijdens dit innovatieve webinar kwamen er verschillende deskundigen aan het woord. De deskundigen gingen met elkaar in gesprek over hoe je professionals en organisaties structureel betrokken kunt inzetten bij het gebruik van Virtual Reality.

STUDIO'S

Professionele webinar studio's
in midden Nederland

XL (hybride) studio's
De Prodentfabriek / Theater Flint

On Tour Studio
op uw locatie

Deze afbeelding geeft ontvangst 1 weer in 2020. Waar er een webinar gehost werd over huisartsen en praktijkondersteuners. Ons webinar ligt gelegen in midden Nederland.

PLATFORM

Wij werken met ons Webinary platform waarover we de stream verzorgen. Het platform wordt compleet naar de huisstijl van het webinar ingericht.

Deze afbeelding geeft onze webinar studio 2 weer, tijdens het webinar van Fudura. Tijdens dit webinar behandelde ze de inhoud over de energietransitie.

PROJECTMANAGEMENT

Onze specialisten zorgen voor een professionele begeleiding vanaf het eerste gesprek tot na het webinar.

TIJDLIJN

Input platform

2 weken voor productie

  • Logo
  • Huisstijl
  • Welkom tekst
  • Kleurcodes
  • Evaluatie URL
Lees meer

Doorspreken details

1 week voor productie

  • Draaiboek doorbespreken
  • Catering/dieetwensen
  • Parkeren
  • etc...
Lees meer

Aanleveren content

3 dagen voor productie

  • Presentaties
  • Video's
  • Pollvragen
  • Deelnemerslijst
Lees meer

Productie

Op de dag van de productie lopen we met de sprekers en de techniek door het gehele programma van de uitzending.

En dan gaan we live!

Lees meer

Afronding

Binnen één week na productie

  • Evaluatie gesprek
  • Ontvangst opname
  • Deelnemers rapportage
  • Q&A/chat rapportage
  • Poll uitslagen
Lees meer

INPUT
PLATFORM

2 weken voor productie

PLATFORM

LANDINGSPAGINA

Twee weken voor de live uitzending ontvangen wij graag uw logo en huisstijl zodat we het platform kunnen inrichten.

1. Banner en aftelklok

2. Titel webinar

3. Programma

4. Log in of registratie

LOGIN PAGINA

Deelnemers kunnen inloggen met hun e-mailadres die bij ons is doorgegeven middels de deelnemerslijst (gesloten webinar)

REGISTRATIE PAGINA

Deelnemers kunnen zich zelf registeren door hun gegevens in te vullen.
(openbaar webinar)

LOGIN PAGINA

Deelnemers kunnen inloggen met hun e-mailadres die bij ons is doorgegeven middels de deelnemerslijst (gesloten webinar)

REGISTRATIE PAGINA

Deelnemers kunnen zich zelf registeren door hun gegevens in te vullen.
(openbaar webinar)

PICTURE-IN-PICTURE

T.b.v. inbeller

PICTURE-IN-PICTURE

T.b.v. presentatie

PICTURE-IN-PICTURE

T.b.v. inbeller

PICTURE-IN-PICTURE

T.b.v. presentatie

INTERACTIE

Beeld tijdens polls

INTERACTIE

Beeld tijdens Q&A

INTERACTIE

Beeld tijdens polls

INTERACTIE

Beeld tijdens Q&A

DETAILS DOORSPREKEN

1 week voor productie

DRAAIBOEK

AANLEVEREN EN OPMAAK

Voor elke productie ontvangen we graag een draaiboek. Hierin wordt het programma beschreven op basis van tijd, er is te lezen welke spreker aan het woord is en welke video/presentatie op dat moment in het programma aan bod komt.
Indien gewenst kunnen wij u helpen met het opstellen van draaiboeken of regieschema’s

AANLEVEREN CONTENT

3 dagen voor productie

AANLEVEREN CONTENT

UITERLIJK 3 DAGEN VOOR DE LIVE UITZENDING

  • Presentaties
    • Verhouding 16:9
    • Afmeting 1920 x 1080
    • Powerpoint of Keynote
    • Bestandsnaam:
      • Genummerd op chronologische volgorde
      • Naam spreker/onderwerp
  • Video’s
    • MP4 of MOV-bestand
    • Resolutie 1920 x 1080
    • Verhouding 16:9
    • Framerate 50 fps
  • Pollvragen
  • Deelnemerslijst
    • Excel-bestand
    • Naam en e-mailadres in aparte kolom
    • Uiterlijk 24 voor de live uitzending ontvangen we deze lijst

PRODUCTIE

PRODUCTIE

TIPS SPREKERS

  • Zet uw powerpoint slides niet te vol met tekst.
  • Kijk recht in de camera als u een presentatie / pitch houdt.
  • Bent u in gesprek met andere personen? Dan hoeft u niet in de camera te kijken. Wij pakken dit op door met meerdere camera’s het gesprek te volgen.
  • plan interactiemomenten in d.m.v. polls.
  • Draag geen streepjes, drukke patronen of grote oorbellen.
  • Gebruik matte poeder om eventueel een glimmend gezicht te voorkomen.

PRODUCTIE

INBELLERS

Indien gewenst kunnen wij sprekers op afstand laten inbellen.
Hieronder leest u de procedure:

  • Zet uw presentatie van te voren klaar.
  • Klik op de ZOOM meeting-url die u van de organisatie ontvangt.
  • In het programma kunt u zien hoe laat u als spreker moet spreken.
    Zorg dat u minimaal 15-20 minuten voor aanvang in de ZOOM-meeting zit.
  •  In de ZOOM-meeting kunt u de live uitzending volgen.
    Hierdoor hoort u wanneer de presentator u aankondigt.
  • Op dat moment vragen wij u uw microfoon te unmuten.
  • Uw presentatie deelt u middels screen share.
Tijdens de doorloop testen wij vooraf graag de verbinding met de sprekers. Werkt de verbinding, is die stabiel, ziet het er goed uit en klinkt het allemaal goed? Oefen met screenshare etc.

PRODUCTIE

Wij ontvangen u graag 2 uur voor live in de studio. Onze floormanager vertelt u precies hoe wij te werk gaan. Samen controleren we of de juiste content klaarstaat. Wanneer alles duidelijk is, is het tijd voor een dry-run.

MATERIALEN

  • 1 x Content scherm achter de tafel t.b.v. een achtergrondafbeelding
  • 1 x Hoge studio tafel met drie hoge stoelen
  • Studio- en sfeerlicht
  • 4 x Monitor schermen voor sprekers
    • (Aftel)klok t.b.v. de tijd
    • Scherm voor uw presentatie
    • Vrij in te delen voor inbellers of uitslagen van de poll
    • Livefeed
  • 4 x Remote control camera’s
  • 3 x Microfoons
  • 1 x Klikker
  • iPad met moderatorfunctie voor binnen komende vragen
  • Proffessionele regie met o.a. streaming apparatuur, switchers, laptops, meng- en lichttafel.
  • Video-, stream-, licht/geluid technicus
Webinary studio | Ontvangstruimte
Webinary studio | Drie personen opstelling
Webinary studio | upgrade | Vijf personen opstelling
Webinary studio | Afkijk schermen
Previous slide
Next slide

Webinary studio | Ontvangstruimte

Webinary studio | Drie personen

Webinary studio | Upgrade | Vijf personen

Webinary studio | Afkijk schermen

PRESENTATIE SETTING

Middels een extra camera, afkijkscherm en sokkel
kunnen we een presentatie setting creëeren.
(Dit is een upgrade)

PRESENTATIE SETTING

Middels een extra camera, afkijkscherm en sokkel kunnen we een presentatie setting creëeren.
(Dit is een upgrade)

AFRONDING

Binnen een week na de productie

AFRONDING

NA DE PRODUCTIE ONTVANGT U

  • De opname
    • MP4-bestand
    • Full-HD kwaliteit
  • Deelnemerslijst
    • Excel-bestand
    • Aantal minuten hoe lang een deelnemer de uitzending heeft bekeken
  • Uitslagen pollvragen
  • Uitdraai Q&A/chat

EVALUATIE

Uiteraard hopen wij dat u met een tevreden gevoel terug kijkt op de live uitzending.
Mocht u punten van feedback hebben dan staan we hier zeker voor open.

NEEM CONTACT OP

ADRES

Oude Fabriekstraat 8
3812 NR Amersfoort
Nederland

E-MAILADRES

office@webinary.nl

TELEFOONNUMMER

06-21 90 49 40
085 – 48 68 100

NEEM CONTACT OP

ADRES

Oude Fabriekstraat 8
3812 NR Amersfoort
Nederland

E-MAILADRES

office@webinary.nl

TELEFOON

+31 6 90 49 40
085 48 68 100

U bevind zich op de website van Webinary, bekijk hier de privacy verklaring Privacyverklaring 

Vraag een offerte aan