FAQ

Veelgestelde vragen en antwoorden over het organiseren van Webinars en Talkshows in onze studio’s.

Studio

  • Hoe kan ik de studio boeken?

    U kunt een studio boeken door contact op te nemen met onze sales afdeling of een projectmanager. Dat kan middels telefoon (085-4868100) of via het contactformulier dat u hier kan vinden. Zij zullen u laten weten of er een studio beschikbaar is en wat voor studio er bij uw wensen voor het webinar past.

  • Hoeveel mensen kan ik kwijt in de studio?

    Het aantal personen zal per webinar verschillen. Wij hebben voor de studio een ontvangstruimte, waar plek is voor 8 personen. Echter raden wij aan om maximaal 6 personen mee te nemen naar de studio, exclusief de sprekers. Dit omdat het anders afleidend kan zijn voor de sprekers tijdens het webinar. Wanneer u meer personen wil meenemen, dan raden wij u aan een extra ruimte te boeken. Hierin kunnen wij u volledig ontzorgen.

  • Welke faciliteiten zijn er aanwezig?

    Naast onze studio’s vindt u bij ons voor elke studio een ontvangstruimte en een regie. Wanneer uw webinar rond de lunch of het diner plaats vindt, kunnen wij catering voor u regelen. Daarnaast hebben wij altijd koffie, thee, cappuccino en fris in huis. Op de tafel in de ontvangstruimte staan ook tussendoortjes.

  • Waar kan ik parkeren? (+ uitrijkaarten)

    Wij hebben 3 studio’s in Amersfoort, centraal gelegen. Op 4 minuten lopen vanaf onze studio’s ligt parkeergarage Eemplein. Hier is altijd voldoende parkeergelegenheid, zodat u geen rondjes hoeft te rijden totdat u een parkeerplek vindt. Uitrijkaarten zijn beschikbaar. Het station is te vinden op 10 minuten loopafstand en de bus stopt om de hoek! De routebeschrijving vindt u hier.

  • Ik heb mijn eigen studio, kan dat ook?

    Wij faciliteren ook Webinars op andere locaties. Wanneer u een eigen studio heeft komen wij graag een keer kijken naar de apparatuur die daar staat, zodat wij weten waar we mee gaan werken. Wij zullen het platform voor u inrichten, waar de deelnemers het webinar kunnen bekijken. Wanneer u geen eigen studio heeft maar toch graag een webinar op een andere locatie wil organiseren, dan kunnen wij ook naar u toe komen! Wij hebben een complete regie set die wij kunnen meenemen naar elke locatie. Lees daar meer over bij Webinary On Tour.

  • Waarom heb ik een studio nodig?

    Wanneer u een boodschap wil overbrengen naar een door u samengestelde doelgroep, dan is een webinar misschien wel de juiste tool voor u! Een webinar is goed in te zetten wanneer het een doelgroep betreft waarvan de leden zich op meerdere plekken in het (buiten)land bevinden. Zelfs deelnemers die zich in een andere tijdzone begeven zijn in de mogelijkheid het webinar te volgen. Daarnaast kunnen wij regelen dat deelnemers het webinar achteraf kunnen terug kijken. Dit kan middels een On Demand versie van het webinar. Er is ook nog de mogelijkheid om de On Demand versie van het webinar uit te breiden met tussentijdse vragen en/of een eindtoets die een deelnemer moet maken. Dat noemen wij een E-Learning.

  • Ik wil graag een opname hebben van mijn uitzending

    Na het webinar sturen wij u altijd de opname toe van het webinar. Daarnaast ontvangt u van ons een deelnemerslijst waarop u kunt zien wie er hoe lang heeft gekeken. U ontvangt tevens een uitdraai van de gestelde vragen in de chat/Q&A functie en de uitslag van de eventueel gestelde pollvragen.

  • Wat kan ik zien als ik in de studio zit?

    Als u in de studio aan het spreken bent ziet u drie verschillende schermen. Op deze schermen ziet u de actuele tijd (of een aftelklok), de presentatie die gegeven wordt, filmpjes die worden afgespeeld of ander ondersteunend beeldmateriaal en u ziet wat de deelnemers thuis zien (dus de actuele livestream). Wanneer u in de studio komt om te spreken, dan wordt u natuurlijk uitgebreid uitgelegd wat u waar kan zien.

  • Welke mogelijkheden zijn er in de studio?

    Wij kunnen de studio naar uw wensen inrichten. Standaard is er een tafel aanwezig, waar presentaties aan gegeven kunnen worden, maar waar ook een discussie aan kan ontstaan, zodat er meer een talkshow setting ontstaat. Daarnaast kunnen wij een aparte plek voor presentaties inrichten. Het is ook mogelijk een huiskamer setting te creëren, als dat voor uw webinar beter past. Wij staan altijd open voor uw ideeën en vinden het leuk om mee te denken in de aankleding en inrichting van uw webinar!

Project begeleiding

Webinar Platform

On Demand

  • Hoe lang kan een Video OnDemand blijven staan?

    Een On Demand video kan online blijven staan voor zolang u dat zou willen. Standaard bieden wij de On Demand aan voor 3 maanden, maar dit is natuurlijk te verlengen.

  • Kan ik ook een OnDemand maken zonder livestream?

    Wanneer u geen live webinar heeft gehad, maar graag uw doelgroep wil informeren, dan is het mogelijk een opname te maken. Deze opname zetten wij om in een On Demand, zodat u deze kan delen met de doelgroep.

  • Wanneer is de OnDemand beschikbaar?

    Een On Demand video is uiterlijk binnen 1 week terug te kijken voor uw deelnemers.

  • Hoe kan ik inzien hoeveel deelnemers er hebben gekeken?

    Wij leveren u, aan het einde van de On Demand periode, een rapport aan waarin u kan vinden welke deelnemers de On Demand video hebben bekeken. Dit rapport kunnen wij u uiteraard ook tussentijds versturen.

E-Learning

Veelgebruikte termen

Vraag een offerte aan