Het Webinary logo wordt op de afbeelding weergegeven in de webinar studio op het achterscherm als branding.

Webinary Platform

Live event platform

Een goed ingericht online event platform is één van de belangrijkste onderdelen om uw deelnemers een prettige ervaring te bieden. Om uw online event (webinar, talkshow, ALV, AVA, etc.) tot een succes te maken, hebben wij zelf een strak ingericht platform ontwikkeld.

Ieder platform is standaard op maat gemaakt voor uw organisatie, uw eigen huisstijl wordt overgenomen op onze pagina’s voor goede herkenbaarheid. Breid de online ervaring vervolgens verder uit met verschillende (interactieve) elementen, op deze manier verhoogd u de betrokkenheid en kunnen de evenementen worden geaccrediteerd of geeft u de activatie van uw merk een boost.

Naast ons eigen Webinary platform werken wij middels slimme koppelingen samen met corporate platformen, CRM systemen van opdrachtgevers en specialistische diensten om het aanbod compleet te maken. Wilt u een custom platform zoals we dat ontwikkelden voor o.a. Springer Healthcare, Sanofi en Friesland Campina, dan gaan wij graag de uitdaging met u aan!

Oneindige mogelijkheden

Het platform opent de mogelijkheid tot het integreren van meerdere In-House en externe oplossingen, op deze manier komt het platform in aanmerking voor geaccrediteerde webinars maar kan er ook een volledig congress met break-out rooms worden vertaald naar de digitale wereld.

  • Sponsorpagina
  • Interactieve pop-ups
  • Eindtoets (voor geaccrediteerde webinars)
  • Evaluatie
  • Stemsysteem voor ALV’s en AVA’s
  • Online Photobooth
  • Single Sign On link
  • SSO API
  • Oplossingen op maat!


Compliance

  • Conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) wordt data van deelnemers niet langer opgeslagen dan noodzakelijk.
  • Gegevens worden alleen binnen de EER opgeslagen en verwerkt.
  • Onze organisatie is ISO 27001 compliant. Dit is een ISO standaard voor informatiebeveiliging.
  • Wij werken met een Verwerkersovereenkomst.


Interactie

De interactie met de deelnemers tijdens het webinar is geregeld door integratie van ons platform met de studio’s. Onze interactiemodule is in eigen beheer en gebouwd om het u gemakkelijk te maken.

  • Ipad voor de presentator / dagvoorzitter
  • Moderator module
    • Meerdere simultane moderatoren mogelijk (incl. actief verdelen)
    • Voorselecteren vragen die naar de studio iPad gaan
    • Host messages voor deelnemeres en/ of presentator


Registratie en Rapportage

Van registratie tot rapportage ontzorgen wij u volledig. Dit doen wij middels communicatie in uw huisstijl en mogelijk vanuit uw email domein. Met alles onder 1 dak werken wij efficiënt en daarmee kostenbesparend voor u. U krijgt real time inzicht in de deelnemers data: Opgevraagde velden, kijktijd, Q&A, Polls, klicks, uitslag stemming ALV / AVA, etc.

On Demand platform

Uw webinar of talkshow On Demand aanbieden? Het platform van Webinary biedt de mogelijkheid om na afloop van het evenement de volledige omgeving om te zetten naar een OnDemand ervaring.

Kies welke onderdelen On Demand beschikbaar mogen zijn en biedt uw deelnemers de kans om delen (nog een keer) te bekijken wanneer het hen uitkomt. Ook hier heeft u volledig real-time inzicht in de statistieken.

Bekijk ook eens

Tijdens dit innovatieve webinar kwamen er verschillende deskundigen aan het woord. De deskundigen gingen met elkaar in gesprek over hoe je professionals en organisaties structureel betrokken kunt inzetten bij het gebruik van Virtual Reality.
Deze afbeelding laat het aanzicht vanaf het podium naar de zaal zien tijdens het EMDR Congress in de Flint.
Deze afbeelding geeft de Rotary College Tour weer.

Meer weten?

Neem contact met ons op.

Offerte aanvragen