Het Webinary logo wordt op de afbeelding weergegeven in de webinar studio op het achterscherm als branding.

Webinary Platform

Een krachtig platform, volledig in uw huisstijl

Voor webinars, talkshows, ALV’s of andere online events biedt ons strak ingerichte platform een prettige en herkenbare ervaring voor uw deelnemers.

Dankzij slimme koppelingen met uw systemen (zoals CRM, intranet of corporate platforms) is Single Sign-On mogelijk — wel zo gemakkelijk voor deelnemers.

Breid uw event uit met interactieve elementen, accreditatieopties of merkactivatie. Liever maatwerk? We ontwikkelen ook custom platforms, zoals voor Springer Healthcare, Sanofi en FrieslandCampina.

Oneindige mogelijkheden

Ons platform biedt eindeloze mogelijkheden voor het integreren van zowel in-house als externe oplossingen. Dit maakt het platform uitermate geschikt voor geaccrediteerde webinars, maar kan er ook een volledig congres met break-out rooms worden vertaald naar de digitale wereld.

  • Sponsorpagina
  • Interactieve pop-ups
  • Eindtoets (voor geaccrediteerde webinars)
  • Evaluatie
  • Stemsysteem voor ALV’s en AVA’s
  • Online Photobooth
  • Single Sign-On link
  • SSO API
  • Oplossingen op maat

Compliance

Wij nemen informatiebeveiliging en privacy uiterst serieus.

  • Gegevens van deelnemers worden conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) niet langer bewaard dan strikt noodzakelijk.
  • Data wordt uitsluitend opgeslagen en verwerkt binnen de Europese Economische Ruimte (EER).
  • Onze organisatie is ISO 27001-compliant – dé internationale standaard voor informatiebeveiliging.
  • Wij werken met een Verwerkersovereenkomst (DPA).

Interactie

De interactie met deelnemers is eenvoudig: zij zien een chatfunctie aan de rechterkant van het scherm. Onze interactiemodule is volledig in eigen beheer ontwikkeld en ontworpen om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Functionaliteiten:

  • iPad voor de presentator / dagvoorzitter
  • Pollvragen, wordclouds, peilingen, etc.
  • Anonieme of gepersonaliseerde deelname
  • Moderatormodule
    • Meerdere simultane moderatoren mogelijk (incl. actieve taakverdeling)
    • Voorselectie van vragen die naar de iPad in de studio worden gestuurd
    • Host messages voor deelnemers en/of presentator

Registratie en Rapportage

Van registratie tot rapportage na afloop: wij regelen het volledig voor u. Dit doen we met communicatie in uw huisstijl — en desgewenst zelfs via e-mails die verstuurd worden vanuit uw eigen e-maildomein.

U krijgt real-time inzicht in de deelnemersdata, zoals:

  • Uitslagen van stemmingen (bijvoorbeeld tijdens een ALV of AVA)
  • Opgevraagde gegevens
  • Kijktijd
  • Vragen uit de Q&A
  • Antwoorden op polls
  • Klikgedrag

On Demand platform

Uw webinar of talkshow on-demand aanbieden? Met het platform van Webinary zet u de volledige eventomgeving eenvoudig om naar een on-demand ervaring.

Het grote voordeel: u behoudt inzicht in wie het webinar terugkijkt. Waardevolle informatie die u kunt gebruiken voor marketingdoeleinden of verdere opvolging.

Bekijk ook eens

Deze afbeelding laat het aanzicht vanaf het podium naar de zaal zien tijdens het EMDR Congress in de Flint.

Meer weten?

Neem contact met ons op.

Offerte aanvragen