Verhoog deelnemer interactie
Blog: Webinars en online talkshows zijn niet meer weg te denken in de communicatiemix. Betrokkenheid kan je stimuleren door de
Coca Cola Online Open Live event in het kader van verduurzaming van het transport.
Dit online event werd in goede banen geleidt door Ad Nagelkerke als dagvoorzitter. Samen met onder andere Jaap Wassink en nog meer experts, ging Ad in gesprek werd over verschillende actuele onderwerpen die nodig zijn om klimaatneutraal te kunnen ondernemen.
Dit webinar werd gestart met vraagstukken die betrekking hebben op de prioriteiten rondom de verduurzaming van de transport. Waarbij er tijdens het gesprek aan de bedrijven thuis werd gevraagd, hoe zij de toekomst van de verduurzaming voor zich zien. Zo werden de kijkers helemaal ondergedompeld in het thema van de dag. Waarbij de kijkers de mogelijkheid kregen om op een actieve manier interactie te creëren tussen hen en de sprekers bij ons in de webinar studio.
Webinary werd ingezet in het voortraject, de regie en de (pre-)productie in opdracht van Schuttelaar & Partners. Zowel deelnemers, Coca Cola Enterprises en de sprekers van Coca Cola Enterprises kijken terug op een geslaagde en goed georganiseerde dag.
Blog: Webinars en online talkshows zijn niet meer weg te denken in de communicatiemix. Betrokkenheid kan je stimuleren door de
Verhaal uit de praktijk: Meer dan 4700 deelnemers keken online mee. Alle deelnemers kregen tijdens dit webinar meer kennis over
Verhaal uit de praktijk: Tijdens dit webinar werd er besproken wat voor een impact de sluiting van sportvoorzieningen op de